Followers

Sunday, May 29, 2011

money! money! money!

cuti sem ni susah betul nak dapat duit.
nak kerja malas la pulak.
rasanya masa cuti ni masa nak berehat. 
hihihi.
dengan menggunakan segala ilmu yang telah dipelajari.
aku buat kelas tuisyen.
at least dapat gak duit.
hehehe. 
actually aku ta terpikir nak buat pun.
niat aku just nak ajar adik aku.
dan kawan-kawannya yang tengah SPM.
biasa la budak2 ni.
dalam kelas ta nak bg tumpuan.
tiba- tiba. suspen la pulak.
kawan ibu tanya boleh ta ajar anak saudara dia.
aku ni da la ta reti nak ajar org.
setelah berkali2 dipujuk ibu.
dan kesian kan budak tu yang ta ada basic langsung.
aku pun setuju la.
ta terpikir pon pasal duit.
lastly, setelah 2 minggu aku ajar budak tu.
dapat la duit.
alhamdulillah. syukur sgt.
dapat gak duit walaupun ta byk mana.
at least lepas aku nk shopping. hehe.
dan yg paling penting aku dapat bantu budak 2.
dari ta tahu pape.
at least lps aku ajar alhamdulillah dia paham.
semua latihan yang aku bg dia boleh buat.
walaupun ta cekap lg tp kira ok la. 
aku seronok sebab dapat share ilmu aku dgn org lain.
so pasni cuti sem je aku nak buat tuisyen la. 
hehehe. :)

No comments:

Post a Comment