Followers

Wednesday, January 5, 2011

Happy Birthday Ibu

Rabu bersamaan 05 Januari 2011. hari yang paling mengembirakan aku sebab hari ni hari jadi ibu. terasa sedih sangat2 sebab every year mesti dapat sambut hari jadi ibu dgn adik2. tp tahun ni terpaksa pula berjauhan. walaupun berada jauh tp aku tetap nak nyanyikan lagu ni kat ibu aku.

Happy Birthday to you ,
Happy Birthday to you ,
Happy Birthday to you IBU !
Happy Birthday to you.
Happy 50th Birthday to my beloved mum.
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.
Thanx 4 everything.
Ibu engkaulah ratu hatiku.
I ♥ YOU DAMN MUCH.
Muaaaahhh !

ta pe la. aku da plan dgn adik2 aku nak sambut masa aku cuti pertengahan sem ni. hope sgt2 semuanya akan berjalan dgn lancar. ta sabarnya nak tunggu 29hb. nak balik dan nak celebrate sekali walaupun dah lambat. ta pe la. bukan saje2 pun. keadaan ta mengizinkan. :(

No comments:

Post a Comment